- ვისაუბრეთ პროექტის გეგმით გათვალისწინებულ პროცედურებზე.
- გავეცანით პრეზენტაციას გარდნერის ინტელექტის სხვადასხვა ტიპებისა და სწავლის დროს განსხვავებების შესახებ.
- შევქმენით მოსწავლეთა თვითშეფასების სქემა ჩვენი პროექტისთვის.
- შევქმენით დამხმარე რესურსი მოსწავლეთა საჭიროებების გათვალისწინებით.
- პროექტის გეგმაში შევავსეთ დიფერენცირებული სწავლების გრაფები და აღვწერეთ სპეციალური საჭიროებების, არაქართულენოვანი და მაღალი აკადემიური მოსწრების მოსწავლეთა პროექტში მონაწილეობის დამხმარე საშუალებები.
დავიღალე!
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen