Sonntag, 15. Dezember 2013

მეშვიდე დღე


  • ვისაუბრეთ პროექტის გეგმით გათვალისწინებულ პროცედურებზე.
  • გავეცანით პრეზენტაციას გარდნერის ინტელექტის სხვადასხვა ტიპებისა და სწავლის დროს განსხვავებების შესახებ.
  • შევქმენით მოსწავლეთა თვითშეფასების სქემა ჩვენი პროექტისთვის.
  • შევქმენით დამხმარე რესურსი მოსწავლეთა საჭიროებების გათვალისწინებით.
  • პროექტის გეგმაში შევავსეთ დიფერენცირებული სწავლების გრაფები და აღვწერეთ სპეციალური საჭიროებების, არაქართულენოვანი და მაღალი აკადემიური მოსწრების მოსწავლეთა პროექტში მონაწილეობის დამხმარე საშუალებები.


დავიღალე!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen